Adorable!

Hej alla Fashionistas! :)

Jag har tyvärr inte kunnat skriva i bloggen på grund av att jag har varit för upptagen med att shoppa! Och det vet ni nog alla hur det känns skulle jag tro. Just nu sitter jag hemma framför datorn eftersom att jag slängt på mig en förkylning vilket inte är så roligt eftersom att det blir mindre tid åt shopping! Men som ni också säkert vet kan man klicka runt lite på nätet och beställa hem något om man blir sugen! Och idag klickade jag runt lite och hittade den här söta lilla väskan från Chloé, devine huh?



Ska snart kila i väg och fråga pappa om han kan betala den åt mig, vilket är en dum fråga för det är klart han gör :)

Hittade två andra verkligen himelskt fina väskor som ni verkligen måste se!



Visst är dom ursöta?

1. Marc Jacobs
2. Roberto Cavalli

Imorgon blir det skola (trots förkylningen eftersom att det är skolfoto). Och efter det ska jag trösta mig med lite shopping så blir nog livet lite lättare att leva! Vi ses på stureplan <3


/Fashionpolice Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0