Dagens goda gärning!

Asså idag köpte jag en ny Gucciväska till min samling.. Fick den för bara 300 kronor på Hötorget! Först var jag skitglad, väskan var verkligen hur fetch som helst men sen kände jag mig billig och äcklig, jag menar.. en väska för 300 kronor? EUW! Så jag gav faktiskt bort den samma dag till en uteliggare vid T-Centralen! Shit va glad hon måste vara nu, vara uteliggare men ändå "look totally divine"!

300 kronor är ändå inte så hemskt mycket, iallafall inte i jämförelse med hur mycket jag spenderar varje månad! *fniss* men det blir ändå en del XL lattes från typ Starbucks! Saknar förresten Starbucks sjukt mycket, går dit varje dag och köper något när jag hälsar på mina kompisar i New York City på somrarna, top notch!

Såg att min älskade fashionsister Denise hade visat en bild på sina ursnygga stövletter från Missoni, visst är dom sjukt läckra?! Hon köpte dom när vi var i London i höstas och även jag köpte nya skor av Marc by Marc Jacobs! Kostade bara 595 euro, det kallar jag KAP!

 

/ Miss J, I put the F in the Fetch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0