Fashion update!

Eftersom att jag har varit på en fabolous weekend i Nyköping under helgen och Denise verkar ha drunknat i alla sina designerplagg så har det varit dåligt med uppdateringar här, the Fashioncops ber tusen gånger om ursäkt!

Ska försöka gottgöra er älskade läsare med lite shoefashion! Jag är nämligen gaaalen i allt som har med skor att göra, vare sig det är pumps, ballerina, vinterskor eller sköna sneakers som jag har när jag går på mitt aerobicspass så ÄLSKAR jag skor!

Gick in på Net-a-porter för att kolla in deras skosamling och jag säger bara, OH. MY. GOD! Finns så himla många over the top skor där! Och desperat som jag är - jaa jag vet, SHAME ON ME! - kunde jag inte låta bli att klicka hem ett par!

Blev dessa skönheter från Miu Miu, aren't they divine?


Kollade även på andra skor som jag blev helt förälskad i.. Ska prata lite mer med pappa och så kanske det snart dimper ner ett eller två par skor till lilla mig! Här är mina fem favoriter från Net-a-porter:

    
1. Chloé
2. Alexander McQueen
3. Alberta Ferretti
4. Olivia Morris
5. Stella McCartney

Dessa designers kan verkligen aldrig misslyckas med något! Ååhh måste ha!! Ge mig pappas plånbok nuuu!!!

/ MISS J, KNOWN FASHIONCOP!

Kommentarer
Postat av: shoes<3

Dom där skorna från Miu Miu, alltså jag vill bara gosa med dom! NU.

2007-11-12 @ 01:05:13
Postat av: Jonna

Jag med! Kommer sova med dom i min säng tätt intill mig! Hihihi

2007-11-13 @ 12:36:22
URL: http://JDstyles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0