Mys!

Hej alla fashion lovers där ute!

Imorse fick jag en härlig start med en kaffe latte påväg till skolan och det var verkligen himelskt gott, trots att det var halt så lyckades jag att inte snubbla i mina verkligen snygga Boots från Missoni Här har ni en liten bild på dom.



Urgulliga, inte sant?
I all fall så var jag trött när jag kom till skolan, trots kaffe latten. Men det hindrar inte mig från att jobba på ändå såklart! Fast när vi fick sitta vid datorerna kunde jag inte hjälpa att smita in lite på Net-a-porter och kolla in lite snygga kläder m.m. Och självklart vill ni titta på lite godsaker jag hittade?



1.Top från Chloé
2.Top från Juicy Couture
3.Top från Marc by Marc Jacobs
4.Ballerina skor från  Juicy Couture

Fyra stycken urgulliga fynd som jag klickade hem direkt när jag klev innan för dörren idag efter skolan. Imorgon blir det mer shopping på stureplan, snön hindrar inte mig och mina flickor från att göra det vi kan bäst!

/D. totally divine.

Kommentarer
Postat av: Fashionsister

SHIT VA SNYGGA!!!!!

2007-11-14 @ 21:41:37
Postat av: Denise

Ofcourse sister in fashion :D

2007-11-14 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0