The Life of a Shopaholic!

Ååååh, så har man gått och blivit sjuk igen! Ont i halsen och täppt i näsan, vilket resulterade i en inställd eftermiddagsshopping på Stureplan idag. Mådde otroligt dåligt när jag vaknade idag men ville verkligen gå till skolan, eller jag såg väl mest fram emot shoppingen senare men pappa tvingade mig att stanna hemma idag.. Som tröst sa han att jag fick beställa tre saker från net-a-porter! Då blev det genast bättre!
Han bad vårt hembiträde ta extra mycket hand om mig idag, själv skulle han på massa viktiga möten och kunde inte stanna hemma med mig men hon har varit så himla gullig hela dagen!

Som ni vet finns det ju sjuukt mycket saker på Net-a-porter och det kändes som att det skulle vara omöjligt att välja ut tre saker men det gick till slut! Mycket med hjälp av min söta kompis Britney i New York. Thanks girlfriend, love you!

Valde först ut ett par fetcha jeans. Alla vet väl att stuprör är ute nu? Det ska vara vida jeans eller strumpbyxor, that's it!
Sen fastnade jag för en grön skönhet från Roberto Cavalli. Isn't it divine? I mean, Cavalli - Heellooooo?!
Det tredje plagget jag valde var en skitsnygg jacka och jag är så himla glad över mina tre val! De tre tillsammans och jag kommer vara hottaste fashionistan i hela stan, om inte hela Sverige eller varför inte världen!


Det var allt från mig nu, och kom ihåg - Money isn't everything, but expensive clothes sure is!

/ FASHIONCOP J

Kommentarer
Postat av: sjukt

SJUUUKT snygga kläder! Skriv mer!

2007-11-23 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0