Välkomna in i värmen Fashionistas!

Hello, hello, hello mina älskade darlings! This is Fashionpolice Jonna speaking, som tillsammans med min kompanjon Denise äntligen startat en helt ny modeblogg som kommer ta hela Sveriges modevärld med storm!

Här kommer vi att tipsa om klädesplagg som är over the top, hur man ska och inte ska klä sig, visa vad vi har köpt för fashionstuff och hur man övertalar pappa att betala den där top notch tröjan för 2000. Kanske slänger vi även in en "Dagens outfit" bild också men vi vill ju inte att ni ska svimma vid åsynen av våra dyra designerplagg! Alla kan ju inte leva ett borgerligt liv.

Anyways darlings, till min gudomliga dag!

Jag är helt slut efter rusingen på H&M! Som de flesta fashionistas vet så hade den uuuunderbara Roberto Cavallis nya kollektion premiär och jag började köa klockan sex imorse, fyra timmar innan affären öppnade! Men det var bara SÅ värt det, fick säkert med mig plagg för över 10.000! Pappa lär inte bli så glad först men när han ser hur lycklig jag är så kommer han smälta som glass i solen! Lägger in bilder senare på mina underbara kap. Jag är verkligen lycklig!


Dagens tips:
Blanda design med Second hand för att få just DIN egna stil! Visst är Second hand ganska skabbigt, man vet ju aldrig vilka sossar det är som har använt kläderna innan! Men det finns ju alltid fetcha desinfieringsmedel, thank god!

Over and out people!
And remember - Make love, not ugly clothes!

// Fashionpolice Jonna

Kommentarer
Postat av: En underbar borglig idol!

Men gud vilka bra tips asså! Du verkar verkligen ha koll på det senaste modet. Fortsätt såhär så kommer det här bli min aaabsoluuuta favoritblogg!

2007-11-09 @ 15:22:38
Postat av: Jonna and Denise

Big love to you fashionsistah!

2007-11-09 @ 15:24:28
URL: http://jdstyles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0